Subject: Panadol suukaudne suspensioon
From: Katrin Kõiv <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 11:08:35 +0300

Head apteekrid

Müügiloa hoidjad jätkavad pärast ravimi müügiloa saamist ja müügile
toomist ravimi uurimist, mistõttu on ravimiinfo pidevas muutumises.

Anname teada, et Panadoli suukaudse suspensiooniga tehti täiendavaid
stabiilsusuuringuid, millega tõendati varasemaga võrreldes pikem
kõlblikkusaeg. Kui senini oli Panadol suspensiooni kõlblikkusaeg

2 aastat ning pärast esmast avamist 6 kuud, siis alates 06.09.2024
pikendati ravimi kõlblikkusaega 3 aastale ja pärast esmast avamist võib
suspensiooni kasutada kuni kõlblikkusaja lõpuni.

Antud muudatus on edaspidi laiendatav kõikidele ravimipartiidele.

Kui teil on antud teema osas küsimusi siis palun võtke meiega ühendust
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

või telefonil 747 4140.

Lugupidamisega

Katrin Kõiv

Ravimiamet

Järelevalveosakond

Inspektsioonibüroo juhataja

Tel 655 6097

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Paldiski mnt 81

10614 Tallinn

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee/>